Montaż instalacji Auto-Gaz

 

Celem działania Firmy jest osiąganie oszczędności dla klienta. W praktyce oznacza to takie działania na rzecz klientów, które gwarantują: najbardziej ekonomiczny dobór instalacji gazowej do konkretnego typu auta serwis i naprawa samochodów uwzględniający optymalne wykorzystanie części zamiennych – zarówno nowych jak i używanych pozwalających na osiąganie oczekiwanej jakości wykorzystanie naszej najlepszej wiedzy i doświadczeń w udzielaniu fachowej informacji przyczyniającej się do najefektywniejszej eksploatacji samochodu przez Klienta.

Satysfakcję Klientów osiągamy pracując EFEKTYWNIE i SKUTECZNIE. Klienci płacą nam za ostateczne rozwiązanie problemu lub wykonanie usługi. Jesteśmy polecani przez naszych Klientów ponieważ OSIĄGAMY DLA NICH OSZCZĘDNOŚCI, nie zawsze robiąc coś najtaniej. Dbamy o jakość, a nie ilość.

Wyróżnia Nas:

  • Szczególna dbałość o to, aby nasi Klienci odczuwali zadowolenie z eksploatacji samochodów z instalacją gazową. Oznacza to osiąganie oszczędności począwszy od właściwego doboru instalacji gazowej po ekonomiczną eksploatację i serwis. Najtańsza instalacja oznacza dla niektórych typów niezadowolenie z kosztów eksploatacji. Dotyczy to często czasu poświęconego na serwis czy wymianę części zamiennych.
  • Wykwalifikowana, doświadczona kadra stale rozwijająca swoje kompetencje
  • Naszymi Klientami są posiadacze samochodów zarówno z Polski jak i zagranicy
  • Działamy na zlecenie osób prywatnych i firm
LPG (ang. Liquefied Petroleum Gas) - wspólna nazwa mieszaniny propan-butanu. Używany jest w formie fazy gazowej, ale przechowywany w pojemnikach pod ciśnieniem jest cieczą.

LPG uzyskiwany jest jako produkt uboczny przy rafinacji ropy. Niewielkie jego ilości otrzymuje się także ze złóż gazu ziemnego, zwykle na początku uruchamiania nowego odwiertu.

LPG w temperaturze pokojowej ulega skropleniu przy ciśnieniu od 2.2 do 4 atmosfer. Do butli jest pompowany przy ciśnieniu rzędu 6 atm. Butle, w których się go przechowuje i transportuje, napełnia się zwykle do 80% objętości, aby uniknąć rozerwania butli przez rozszerzającą się przy zmianie temperatury ciecz.

W wielu krajach wzrasta popularność LPG jako paliwa silnikowego, zwłaszcza w Europie (głównie w Holandii, Polsce, Belgii, Włoszech, Wielkiej Brytanii) oraz w Indiach i Korei. Liczba oktanowa LPG wynosi 90-120, choć do oceny własności antystukowych tego paliwa stosuje się częściej liczbę metanową, która dla LPG stosowanego do napędu samochodów mieści się w granicach 60-80.